Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probeer dan te zwemmen om je lichaam
#1
Denk aan je BMR (basaal metabolisme)? Het is hoger als je meer spieren hebt. Nike Air Max Sequent 2 Mujer Dat komt omdat spieren in leven zijn en constante voeding nodig hebben om onderhouden te worden, terwijl vet er gewoon zit.
Hardlopen zal langzaam maar zeker spieren opbouwen, vooral in je benen. Deze spieren zullen extra calorie?n verbruiken, zelfs als je niet hardloopt, gewoon omdat ze er zijn!

Om samen te vatten: hardlopen is in het begin erg moeilijk en je zult misschien Nike Air Max Command Dámské een tijdje geen resultaten zien (in termen van gewichtsverlies, maar natuurlijk zal zaken zoals je cardio-effici?ntie onmiddellijk en merkbaar beter zijn). Maar blijf rennen en binnen een paar maanden zul je een vetverbrandende machine zijn!

Onthouden. Eén hardloop van 3 mijl zal 450 calorie?n verbranden (schatting!). Na de run denk je: "Ik moet opnieuw hydrateren, ik wil een Gatorade". Een fles Gatorade heeft 300 calorie?n. Is het logisch om 3 mijl te rennen om maar 1 voordeel te halen? Energiedranken hebben een plaats, maar als je minder dan 1 of 2 uur loopt, blijf dan met water.

Veel mensen denken ook: "Nou, ik liep vanmorgen, ik kan mezelf trakteren op een candybar!". Weet jij hoeveel calorie?n in een standaard reep Snickers, Mars of Lion? Bijna 300. Twee van je drie mijl zijn verdwenen.

Als u tijdens het hardlopen wilt Nike Cortez Herren afvallen, voeg dan geen calorie?n toe aan uw dieet. Niet aan het begin.

Het belangrijkste voordat u begint met rennen, moet worden uitgevoerd door uw arts. Door geboorte te geven, verandert het lichaam op veel manieren, dus het is belangrijk dat u gezond genoeg bent voor uzelf en uw baby om te rennen.

Dat gezegd hebbende, begin niet meteen te rennen. Zelfs als je al eerder een Adidas Superstar Mens hardloper was, of rende toen je zwanger was, wil je beginnen met lopen en daarna gemakkelijk rennen. Tussen de runs door, doe je krachttraining samen met core workouts.

Het is belangrijk om zowel cardio- als krachttraining te combineren om uw lichaam weer in vorm te krijgen.

Als je lichaam er niet goed aan gedaan heeft om te wandelen, probeer dan te zwemmen om je lichaam klaar te maken voor hardlopen. Zwemmen is een zachte oefening die de gewrichten niet Nike Air Max Command Dames veel belast. Ga door met core workouts tijdens het zwemmen en loop dan omhoog als je je prettig voelt.

Zorg ervoor dat je de juiste rekoefeningen doet voordat je ook gaat hardlopen. Sinds je net bent bevallen, heeft je lichaam een ??hormoon ontspannen (relaxin) afgegeven, waardoor alles zich kon uitstrekken. Blijf binnen 70 procent van uw rekvermogen om ervoor te zorgen dat u Nike Air Max Tavas Damen uw gewrichten niet belast. Je lichaam is nog steeds aan het genezen, dus het is gemakkelijk om te overstretch gedurende deze tijd.

Zorg tenslotte voor een stevig paar hardloopschoenen. De schoenen die je droeg voordat je ging bevallen, doen het misschien niet voor postpartum-runs. Als je merkt dat je te veel pijn hebt na het lopen of rennen, kijk dan nog eens goed naar je schoenen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)